در اینجا می خوام در مورد موضوعی مطلب بنویسم که شاید برخی ها با ان موافق و شاید برخی با ان مخالف باشند و ان چیزی نیست به جز فانون کپی رایت.

همانطور که می دانید ایران جزوه معدود کشور هایی است که جزوه اتحادیه جهانی کپی راین نیست و این به ان معناست که می تواند از هر اثار هنری،نرم افزاری و ... به هر شکلی که خواست بدون پیگرد قانونی استفاده کند.
من به شخصه از طرفدار های ازادیه اینچنینی هستم و به عقیده ی من ایران هرگز نباید به کپی رایت بپیوندد و زیرا این برای ایران یک نعمت می تواند باشد که بدون پرداخت هزینه بتواند ازادانه از هر چیزی استفاده کند،اگر قانون گپی رایت وارد ایران شود با این اختلاف شدید بین دلار و ریال محال هست که خیلی از ماها دیگه بتوانیم حتی یک ویندوز بروی کامپیوتر های خود داشته باشیم و یا حتی یک اهنگ مورد علافه خود را به صورت رایگان گوش بدیم.

از همگی می خوام که این نعمت ! را قدر بدانید زیرا زمانی که از ما صلب شود تازه فقدان ان حس می شود،همینطور می خوام از شما که از سایت های دانلود بزرگ ایرانی و فارسی زبان مثل سایت های : p30download.com,download.ir,mihandownload.com,downloadha.com,soft98.com و .... حمایت کنید و هرچیزی را به رایگان از این سایت ها دانلود کنید.

زنده باد استقاده و تفریج بدون هزینه :)