چند وقت بود که خودم با این ارور دست و پنجه نرم می کردم و متاسفانه در سایت های فارسی ویا حتی انگلیسی توضیح دقیقی داده نشده بود که مشکل گشا باشد.

توجه،این اموزش کاملا اختصاصی وب اینفرنو (inferno.blog.ir) بوده و توسط شخص خودم (DJ.Kaso) برای شما عزیزان اماده شده.هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نیست.
ولی بلاخره تونستم راه حل را پیدا کنم،این مشکل فقط و فقط مربوط به تنضیمات DNS شما می باشد.برای رفتن به قسمت تنظیمات DNS خود در قسمت سرچ ویندوز عبارت "Network and Sharing Center" را تایپ کرده و روی ان کلیک کنیدتا صفحه زیر باز شود.

 

سپس طبق تصویر بالا بر روی change adaptor seting کیک کرده تا صفحه ی زیر برایتان باز شود:

 

سپس مطابق تصویر بالا بر روی properties کلیک کنید تا صفحه ی زیر برایتان باز شود:

 

 

سپس مطابق شکل بالا internet protocol version 4 را انتخاب کرده و سپس به بخش properties بروید و در انجا مطابق تصویر زیر تمامی کادر هارا پر کنید:

 

و تمام بعد از تایید این پنجره و خروج از ان بلا فاصله مشکل شما "limited or no connectivity" حل خواهد شد.

 

توجه،این اموزش کاملا اختصاصی وب اینفرنو (inferno.blog.ir) بوده و توسط شخص خودم (DJ.Kaso) برای شما عزیزان اماده شده.هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مجاز نیست.